There was an error in this gadget

Wednesday, July 18, 2012

Demam , sakit dada 



Gambar Hiasan Semata-mata

> Lagi 3 hari jew nak puasa , badan-badan dah mula buat peragai macam tahun lepas . Ah ! Okey ini mungkin dugaan yang patut aku pikul lagi . . Alhamdulillah tahun lepas aku dapat pikul dan ganjarannya aku dapat puasa penuh . Yahoooooooo ... Ukey berbalik kepada tajuk , badan-badan mula buat peragai sejak semalam lagi ketika aku kat sekolah . Tapi aku berdiamkan diri .. Dalam pukul 1 pagi aku bangun pehh kepala berattt , motif bangun sebenarnya nak tutup kipas . Top top top aku bangun kul 3 pagi pula , aduhh nak bernyawa pun MASYAALLAH sakit dada nie .. Ini baru aku tidur dengan kipas belum lagi dengan air cond . Biasanya aku tidur dengan aircond tak ada masalah . Okey ini lah tanda-tanda aku akan demam . Ohhh tidaaaakkkk . Demam masa puasa memang menyakitkan ... Tapi nak buat macam mana kan ? Allah dah tentukan bila aku akan demam . . Nanti bila puasa aku tak dapat bayangkan macam mana keadaan bila aku sakit nanti , aku rasa macam tahun lepas kod . Pergi sekolah tidur lepas pukul 9 pagi . Balik sekolah terus lompat atas katil dan rebahkan badan ,  kepala last-last membuta sampai buka puasaaaaaaa .. Yea aku tahu kurang pahala puasa aku , tapi dah sakit yang amat . InsyaAllah pahala yang aku puasa tu tak akan kurang .. <