Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 11, 2012

Al-Fatihah :(

aku ( kanan sekali ) bersama dengan arwah 3 daripada kanan ( berbaju kelabu ) .

Ya Allah , Pagi tadi Ayah Naqib meninggal , baru aku tahu rupa-rupanya tok sedara aku pun meninggal juga pagi tadi . Menurut kata atuk aku arwah tok sedara aku meninggal disebabkan sakit jantung dan darah rendah . . Dan tak lupa kawan aku yang telah kehilangan neneknya tengah malam semalam , Naqib dah selamat sampai di Terengganu manakala kawan aku dah selamat sampai di kampung halamannya , kalau aku ? Maaflah aku tak dapat pulang lahhh :'( .. 
Yang aku tak boleh lupa bersama dengan arwah , aku sempat bergurau senda dengan arwah masa dalam perjalanan balik daripada Pahang ke Kuala Lumpur . . Tak kering gusi dibuatnya .. Yang paling betul-betul aku tak boleh lupa , 3 bulan lepas tak silap aku , masa nie aku bersama dengan arwah , nenek , atuk , umie dan 3 orang adik berada di Perhentian Bas Kajang untuk beli tiket untuk arwah , nenek dan atuk untuk pulang ke Kelantan .. Masa mak aku dengan atuk dan nenek tengah beli tiket bas , aku sempat bergurau senda dengan arwah dan sempat usik arwah dengan mkwenya *konon2nya* .. 

'' YA ALLAH YA TUHANKU ENGKAU TEMPATKAN LAH ARWAH DI KALANGAN ORANG YANG BERIMAN , AMIN "