There was an error in this gadget

Monday, June 18, 2012

WANTED ! Help me ..

Wanted wanted , siapa ada jumpa GRO nie tolong bagi tahu aku . Aku nak tibai sikit mukanya . Puihhh ~ Siapa kawan dengan GRO nie ? Hyeee korang ni bodoh ke apa ha ? Ha kang dah kena dengan aku , lain kali kalau nak berkawan carilah yang molek sikit , ini ? Mulut macam longkang . Eh lupa-lupa , sebelum GRO nie bercakap dia kan celup mulut dia kat longkang yang banyak sampah . Patut lah busuk semacam jew ! Hayooo .. Budak terengganu yang aku kenal semua macam GRO nie ! Hyeee , apasal orang terengganu * setengah * mulut macam GRO nie ?? Tak cari pasal , tiba-tiba datang serang . Astaga , apa pun tak boleh ! Kepada GRO , tempat kau kat CHOW KIT bukan kat Sek Putera . hahaha .. 


ini dye GRO , kepada Jantan-jantan yang kat luar sana tu , sengap sangat boleh lah cakap dengan aku , sebab aku boznya . haha