There was an error in this gadget

Saturday, June 09, 2012

Tercekik tulang ikan !


Teringat lagi peristiwa nie , kejadian berlaku minggu lepas hari Ahad tak silap . Masa nie aku tengah makan nasi berlauk ikan siakap , ayam dan udang . Asyik - asyik tengah makan , tertelan tulang ikan , pehh macam mati sekejap aku rasa . Mana taknya , bertapa sakitnya tulang ikan itu lalu kat dalam tekak . Aku hanya mampu terjerit memanggil UMIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE , kelam kabut juga mak aku . hehe . Mana taknya dah lah aku tertelan tulang ikan yang besar pula tu , kalau kecil tak apa lagi . Astaga . Ini lah makan kalau tak ingat dunia , mujur sebelum makan aku baca doa dan sakit akibat tertelan tulang ikan tak sampai sejam .