Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 21, 2012

Tentang dye :')


# Dapat melayan karenah aku 
# akan menangis disebabkan aku * bukan senang cari lelaki macam ini *
# pemain bola Malaysia U16 2012 
dan juga
# player SSBJ dan Player Piala President 
# selalu menasihatkan aku ketika aku susah
# pandai mengambil hati aku
# kuat sukan
# selalu di anugerahkan pemain terbaik 
# bak kata coach dye merupakan pemain paling laju dan terbaik
# dalam proses untuk meletakkan dye bersama skuad harimau muda
# berasal daripada kelantan
# abang kepada 3 orang adik 
# anak kepada En Husairi dan Emeli 
# selalu tinggalkan Malaysia disebabkan faktor perlawanan bola sepak
# kalau sakit tak suka cakap kat aku
# geli dengan binatang senang - senang cerita takut lahhh 
# bersekolah di SEKOLAH SUKAN BUKIT JALIL
# suka bergaduh dengan Hakimie dan Arif ( rakan sekelasnya )