Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 28, 2012

Taylor's :')


Hari ini budak-budak kelas aku ada rombongan , semua budak kelas aku diwajibkan pergi . Perhhh kenangan yang tidak boleh dilupakan sepanjang kat TAYLOR'S tadii .. Mula-mula sampai turun bas , sorang akak nie bawa kita orang masuk dewan kuliah ''nd'' adalah aktiviti untuk kita orang , lepas sahaja aktiviti kita orang kat dalam dewan kuliah , kita orang kena dibahagikan kumpulan , aku kumpulan dengan keling wehhh , sebenarnya ahli kumpulan aku Fara , Faza , Mirza last-last kita orang kena berpecah sebab kumpulan kita orang tak cukup sorang . Ahh sedihhh .. Tetapi terpaksa lakukan . tetttttt 5 minit kemudian kita orang dilepaskan untuk mencari maklumat tentang collage Taylor's yang seperti di nyatakan di atas kertas yang dah dibagi oleh akak untuk setiap kumpulan ... Berlari sana sini , dah lah aku tak berapa sihat , tak apa sekali sekala apa salahnya kesihatan tolak tepi .. Lari punya lari , tetttttt aduhhh pinggang aku sakit , fine ! aku stop berlari dan berjalan .... hayoooo .... 30 minit kemudian kita orang masuk ke dewan kuliah semula , aku sekat kumpulan naven masuk ke dewan kuliah , last-last aku tak dapat sekat kesnya naven tolak aku pehh menjerit aku . Mana taknya wehh Naven dah lah besar macam KING KONG yang berusia 20 tahun ... Opsss sorry navenn . hehe .. Berehat sekejap , tunggu kumpulan lain masukkkk .. Lepas semua kumpulan aku kita orang dibawa ke satu tempat untuk didenda . Last-last kita orang dibawa ke tengah-tengah collage tempat para pelajar Taylor's lalu lalang ... Dendanya ialah kita orang kena berdiri ramai-ramai tengah-tengah bagunan dan menyanyi dengan kuat-kuat . Pehhh maluuuuuu , mana taknya para pelajar Taylor tengok kita orang ... Hayooo .. Sabor jew laaaaa . Bila kita orang habis nyanyi para pelajar Taylor tepuk tangan , yeaaa persembahan kita orang menarik perhatian pelajar Taylor . hahaha .. Lepas nyanyi akak taylor bagi kita orang kupon yang bernilai rm7 ( makanan rm5 minuman rm2 ) .. Kita orang dibawa makan ke food court ...... Hem-hem , aku makan biasa-biasa jew nasi ayam dengan air tea'o ais jew ... 


Rahsia yang patut korang tahu apa yang ada dekat collage taylor pasal aku :')


+ dekat sana boleh buat aku cuci mana , maksud aku bukan macam baju-baju atau eksesori tetapi lelaki yea LELAKI . haha . k fine aku dah mengatal .. Tapi Alhamdulillah aku tak termakan godaan syaitan sebabnya aku masih lagi teringat kat laki akuuu . :'D


+ Sepanjang membeli makanan aku asyik berkepit dengan Shaifull skandel aku , yea kalau laki aku tahu ne mampuihh akuu . haha ..