Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 21, 2012

Soalan orang tanya aku jawab mengenai aku . 


meh tengok meh , apa yang ada sebenarnya pada diri aku nie . !




1 . Benda yang paling suka ?

erm . . rasanya x kod , tapi mungkin laptop . Tanpa laptop tak ada lah aku selalu bertwit , mengupld blog dan berfacebook . 

2 . Setakat nie dah berlajar di  berapa sekolah ?

5 kod atau lebih ? rasa nya lebih . . Hambekk jawapan yang paling simple nie !

3 . Anak ke berapa antara adik beradik ?

2 daripada 7 orang . . jangan tanya kemana perginya sorang lagi adik aku nie !

4 .  Kelemahan tentang diri sendiri ? jujur !

1 . Tak pandai masak , hambeekkk macam nie kew sorang perempuan ? x pasal-pasal lari suami nanti . haha
2 . Kuat naik hanginnnn , tak tahu kenapa . Mungkin angin aku sebelum nie terlampau panas kod itu pasal angin tiba - tiba naik sebab angin nak sejuk pula . * k aku dah merepek*
3 . Suka usik adik kalau tak ada benda nak buat 
4 . Tak pernah minum susu seumur hidup , itu pasal kalsium dalam badan kurang
5 . Jenis tak setia pada yang satu * hrp2 dengan Fikry ada jodoh , amin *
6 . apa lah nak cakap yew ? rasanya tak ada dah koddd .
 7 . tak pandai masak * rasanya no 1 dah buat *
8 . Tak pandai Berbahasa inggeris 
9 . Aku rasa terlebih no lah plak .
10 . Woii no ko tak reti nak berhenti kew ?
11 . Dah stopppppp !

5 . 4 Sifat menarik ada dalam diri ?

- bagi aku kawan itu perkara natural
- suka cakap main lepas 
- tak suka bocorkan rahsia orang *konon-kononnya*
- suka menipu *menipu menipu , jangan percaya*

6 . Dalam setahun berapa kali tukar nombor hp ?

- rasanya lebih daripada 5 kali . *kesian family lah terutama jadi mangsa kejadiaan aku*

7 . 10 ciri-ciri lelaki untuk dijadikan teman hidup ? jujur !

- hormat orang tua
- tidak merokok
- boleh membimbing aku ke syurga nanti 
- boleh melayan karenah bodoh aku  * Fikry , Fikry *
 - ensem / tak ensem itu tak diambil kira 
- tidak merokok * alhamdulillah Fikry dah stop merokok*
- mengambil berat pasal aku 
- kuat bersukan 
- tak menipu
- Mohammad Syazwan Fikry bin Mohammad Husairi

8 . perkara paling sengal yang anda selalu buat ?

- suka menyakat orang termasuk umie sendiri
- suka ketawa macam orang gila
- suka tidur dalam kelas * terutama waktu sejarah * 
- Selalu bertukar jawapan dengan kawan kiri kanan bila exam 
- suka bawa peneman bila exam
- tak suka buat kerja sekolah sendiri , asyik meniru jew kerja 
- suka beli makanan yang banyak tapi selalu x kehabisan , membazir sungguh !
- gelak tanpa sebab 
- suka merapu
- suka bergaduh dengan kekawan , kemudian berbaik semula . 

9 . Lahir kat mana ? dan kenapa dilahirkan kat sana ?

- dilahirkan di atas katil Hospital Duchess Of Kent Sandakan Sabah , disebabkan dulu parents menentap kat sana dan mengajar kat sana .

10 . Warna kesukaan dan kenapa ?

- hitam , sebab  gelap jew .. Kalau pakai baju hitam baru best sebab kalau kotor tak nampak

11 . Apa akan buat bila dah habis SPM nanti ?

- bergantung pada keadaan . Dalam diri nak pergi Kolej , untuk asas bakat . Umie on jew , tapi takut aku tak sedia lagi untuk berlajar lagi . Kalau dapat PLKN pun ukey apa . 

12 . Macam mana 10 tahun akan datang ?

- jadi ibu kepada cahaya mata , INSYAALLAH . nak ikut jejak umie , umie masa tu anak dah 2 orang 
- hidup bahagia dengan suami tersayang fikry
- dah ada butik dan restoran , INSYAALLAH kalau ada rezeki
- ada rumah sendiri , INSYAALLAH .

13 . Azam tahun 2012 ?

- nak mendapat cinta yang sejati untuk dikawini satu hary nanty .

14 . Kat sekolah aktif dalam apa ?

kelab ? Geografi dan sejarah * mak cikgu penasihat , tapi koko 1 kali jew datang*
permainan ? * futsal , bola tampar * semua aku tibaii .
beruniform ? reka sendiri yang iaitu skuad BMW . ini bukan skuad kete BMW . FAHAM ?

15 . Permainan kesukaan ?

bola tampar , kat sekolah jadi pemain depan untuk menyambut bola tersebut . 

apa sal ketawa lepas baca aku punya ? korang tu macam mana pula ? aku rasa lagi bodoh daripada aku . hahahaha . Maaf terasa  kalau terasa , peace yooo ! :D