There was an error in this gadget

Thursday, June 21, 2012

Result ? 

butiran dye di ANALISI PEPERIKSAAN SEKOLAH 

Aku buka benda nie , hajat-hajat aku nak tengok result pertengahan tahun aku . Aku pun terfikir , nak buka Fikry punya lah .. Aku pun apa lagi taip lah no IC dye kat situ , dan pilih tahun dan aliran sekolah rendah atau menengah . LOADING ..... Tunggu punya tunggu , yahooo dapat juga buka dye punya . Aku pilih jenis peperiksaan , aku tengok result awal tahun dye 2012 , yea memang mengecewakan aku . Rasa nak ketuk - ketuk jew laki aku nie . Kalau dye ada kat depan aku memang kena ketuk habis - habis lah . *menipu menipu menipu * .... Mujur dye tak ada kat depan aku . dan mujur dye jauh daripada MALAYSIA . hahaha . Lepas tu aku nak tengok result pertengahan tahun dye , ukey kew tak . Bila tekan keluar perkataaan '' maaf markah peperiksaan belum dikemas kini '' hampeh ! .