There was an error in this gadget

Sunday, June 24, 2012

KALI PERTAMA .


Kali pertama aku tengok perlawanan yang dye main masa final MSSM 3 minggu lepas . Aku pergi sana dalam pukul 8 lebih padahal game mula jam 8 pm . Ukey aku pergi sana lambat kes tunggu abah aku pergi ambil ayah saudara aku yang Sungai Bulohhh , dia ambil adik dia JUGOOOKKKK ! ... Ukey tunggu punya tunggu abah aku balikk , abah aku cakap meh lah nak pergi . Aku dengan semangat berlari naik ke tingkat 3 dan meluru masuk bilik aku kemudian aku capai tudung yang aku dah gosok .. Semangat sangat kan nak tengok laki main , macam nie lah akibatnya . haha . Sepanjang perlawanan nak pergi stadium aku langsung tak bercakap dengan abah , malu-malu . .Yea aku dengan ayah aku sendiri aku malu . hehehe .. Sampai jew stadium tengok game yang tengah bermain .. Aku cari mana lah no 12 nie , cari punya cari , a'lehhh depan aku jew duduk , hampeh ! K , malam itu dye jadi pemain simpanan jew kesnya dye x boleh main lama sangat , tangan dye tulang lari . . . Duduk sekejap , abah bagi Rm50 suruh beli KFC , aku pergi lah beliiii .. Lepas beli aku masuk ke stadium semula , masa itu para pemain tengah berehat , aku pun curi-curi tengok mana laki aku , alik-alik dye ada kat sana tengah bermain bola dengan 3 orang kawannya .. Tiba-tiba mula perlawanan masa ke 2 hujan rintik , abah aku ajak duduk kat hujung stadium , aku pun ikut dan pergi ke hujung stadium dan duduk di atas sekali ( jauh sikit pemandangan dan jauh daripada orang ramai ) . Asyik-asyik aku duduk situ laki aku dengan sorang kawannya pergi ke belakang gawang untuk panaskan badan . Aku duk perhati jew lah dye panas kan badan . Pehhhh , terbuka luas mata aku tengok dye panaskan badan . . . . Kemudian 5 minit terakhir dye masuk , dapat lah aku tengok dye bermain walaupun tidak lama . Selesai sahaja pertandingan , aku ajak terus ayah aku balik . Hehehe . Aku pun ikut jalan biasa untuk keluar , aku stop kejap sebab nak bercakap dengan dye yang berada dalam padang masa tu ...