There was an error in this gadget

Saturday, June 23, 2012

Ensem tak boyfriend baru aku ? 

kiri 

Ensem tak pakwe baru aku ? Jangan jelousssssss .. Buweeerrrkkkk .. Siapa ambil dye daripada aku siaplah . hahaha .. Wehhh korang relaxxxx ahh korang ingat aku nak ke madukan Fikry ? hahaha . Dalam Islam haram perempuan bermadu suaminya . Walaupun haram di sisi agama Islam , dye ne tetap no 2 di hati aku .. Cewaaaahhhhhh dah boleh ambil tajuk lagu NAJWA LATIFF nie CARTA HATI . . . . Korang nie relaxxx ah broo , dye nie budak lagi kod , baru form 3 . Terkejut beruk korang dye nie baru form 3 . Apa daaaa , apa korang ingat lelaki berumur 15 tahun tak boleh bersama dengan perempuan 17 tahun ? Ewah-ewah , cinta tidak kenal usia bak kata dye nie dan lelaki yang lain termasuk Fikry . Alamakkk tak apa lah setakat sini jew lah wehhh aku tulis , kang aku tulis panjang-panjang pula tak pasal-pasal korang fikir macam-macam pula . Manusia otak mesti fikir bukan-bukan termasuk korang sekali kan kan kan ? mengaku jew lah wehhh .   . Ceh , kalau Fikry baca nie mampuih aku .. Buahahaha , baru tahu Zhufairah nie takut laki yew . hahaa !