There was an error in this gadget

Tuesday, June 05, 2012

Duk molek sikit gakk ..

Aku memang selalu kena tegur oleh umie , kesnya aku duduk x sopan contohnya cara lelaki duduk . Aku suka duduk depan sebelah pemandu , mana taknya luas bhaaii , letak kaki atas kerusi pun senang ( duk tengah dan belakang sekali pun apa kurang ) , hari itu mak aku tegur aku :

umie : Duduk molek sikit gak , awak tu perempuan 
saya : alaaa umie .
umie : nanti x da orang nak buat awak jadi menantu dye , dengan cara awak duduk nie . 
saya : allaaaa , g2 pulop ?
umie : mana taknya tengok cara duduk pun dah x sopan . Walaupun anaknya berkenan .
saya : alaaa umie angah lambat agy nak kawen .
umie : mung kawen lambat ? dengan cara mung nie x lama lagi kawen la . 

ukey jujur aku cakap , memang aku x pandai duduk macam perempuan . hehe .