There was an error in this gadget

Monday, June 18, 2012

Atoto , demam .

kat lantai juga lah yang dye jadikan tempat tidur , dengan karpet tak ada kesnya karpet basuh .

aik ? x tutup tv rupa-rupanya , k nie lah rancangan yang adik aku tengok , DISNEY JUNIOR

apa da adik bongsu aku nie , lepas on9 macam ini jew dye buat . Hayoo .

akhirnya atas sofa jugak tempat dye tidurr ..

Nie lah rutin harian aku hari ini tak pergi sekolah , jaga adik bongsu yang demam . Alalala kesiaanya , dalam tahun nie tak silap aku lebih daripada 10 kali dye demam , aku ? satu kali pun tak pernah lagi . .