There was an error in this gadget

Wednesday, June 13, 2012

Apa masalah jantan nie sebenarnya ?

via : Samsung Galaxy Tab 
Klik untuk tumbesaran !

Nak tanya jugak jantan nie , apa masalah dye sebenarnya ? Tak akan aku gayut dengan Fikry dye nak sakit hati ? Sumpah lawakkk . Itu lah dulu main - main , tinggalakan aku macam itu sahaja , sekarang baru tahu menyesal ! Baru dia tahu langit tu tinggi ke rendah . Padan muka jantan nie , sekarang dye langsung tak boleh cont aku langsung , biar dye sedar sekarang aku dah jadi milik Fikry . Aku pun tak tahu kenapa aku bodoh sangat dulu couple dengan jantan nie ? uweerrrkkkk * muntah darah atas muka jantan nie *