There was an error in this gadget

Monday, June 11, 2012

Aku akan ingat sampai bila-bila :(

entry kali ini memang menakutkan bagi aku , umie , adik aku 2 orang , dye dan abang aku . Kalau korang tak nak percaya perigi MAMPUIIIHHHH ahhh . Kesah apa ! Aku tak akan cerita hal sebenar , tapi yang aku nak cakap ALHAMDULILLAH umie , aku , dye , adk dan abang aku selamat . Walaupun ketika kejadian hanya dapat gambarkan kematian jew , mana taknya wehhh , boleh bawa maut bhaaaiii pasal kejadian semalam . Syukur yang amat sebab penumpang dalam kereta mak aku selamat . Patut lah aku gembira semacam sebelum kejadian rupa-rupanya selepas itu hanya tuhan sahaja yang tahu . Apa-apa pun Terima Kasih YaAllah sebab selamatkan umie , aku , dye , adk dan abang aku daripada kejadian semalam . Terima kasih sebab meminjamkan kami lagi nyawaMu ya Allah . Syukur sebab Allah telah menghantar 3 orang lelaki yang beragama Hindu untuk menolong kami . Alhamdulillah ... k la setakat sini sahaja lah aku nak cerita , apa kata aku sertakan 4 keping gambar gelagat umie , dye dan adik aku semasa kejadian tersebut ... 

1 .


Kesian aku tengok laki aku nie , mybe sebab dye terkejut apa yang terjadi . Mana taknya , dye dah terjun dan telah pun selamat , yang tinggal abang aku , umie , aku dan 2 orang adik aku sahaja , ketika ini memang dye tak dapat gambarkan macam mana kalau aku , umie , abang dan adik 2 orang aku nie x selamat . MasyaAllah .. Mujur Allah menyelamatkan aku , umie , abang dan 2 orang adik aku :( .. 

2 . 


Alhamdulillah akhirnya dye boleh senyum , sebab aku , umie , abang dan adik aku 2 orang selamat . Mujur ada suci yang boleh menemankan laki aku nie , aku pulak dookk bersabar kan dye jangan terkejut sebab yang lain dah selamat :) ..

3 .


abaikan kereta , sekarang fokuskan gambar laki aku yang gendong adik bongsu aku . Atototo baiknya laki aku nie , sayang macam nie lah baru boleh jadi abang ipar untuk adik-adik orang nanti dan jadi menantu umie nanti . hehe .. 

4 .


Atototo baiknya laki aku nie gendong adik bongsu aku walaupun tangan dye ada masalah . Mujur ada laki aku nie , kalau tak de memang kepenatan lah mak aku untuk dukung budak nie .  Adik aku yang pakai tudung hitam itu hanya mampu terdiam sebab masih terkejut koodddd ..