There was an error in this gadget

Thursday, June 28, 2012

4 Bulan :')

with my love 

Alhmadulillah hari ini genap 4 bulan aku dengan Fikry , syukur tidak terhingga . Yea dalam SEJARAH hidup aku kali pertama aku macam ini , kalau ditakdir aku ada jodoh dengan Fikry aku akan cerita kat anak-anak aku nanti . haha .. Banyak dugaan yang aku dengan FIkry tempuhi selama 4 bulan kita orang bersama , tapi semua itu kami harungi dengan reda kerana itu semua ujiaan daripada Allah untuk hambaNya yang lemah seperti kami . Yang paling terukk dugaan ialah ada sorang HAMBA ALLAH datang nak menghancurkan kebahgiaan kami . Kerana sokongan keluarga dan kekawan , kami bersabar dan terus bersabar dan itu lah adat sebelum berumah tangga . Lagi pun kita orang dah besar dan boleh fikir , mak ayah aku akan lepas aku pada Fikry bila kewangan Fikry betul-betul stabil , buat masa sekarang bukan kewangan dye tak stabil , tapi biarlah dye simpan duit itu untuk kebahagiaan kami pada masa akan datang . Aku tak nak cepat sangat menamatkan zaman anak dara , tapi kalau ditakdir aku berkawin pada usia yang muda tak akan aku nak menolak kan ? Benda yang baik buat apa di perlambatkan , lagi pun dalam Islam sendiri suruh kawin awal soo tak salahkan kawin awal kan ? ... InsyaAllah aku sentiasa berdoa agar jodoh aku hanya dengan insan yang bernama MOHAMMAD SYAZWAN FIKRY BIN MOHAMMAD HUSAIRI , AMIN AMIN AMIN ... Pada korang tak payah lah duk mengutuk kami , yang paling penting keluarga kami dah restu .. Dye dah jumpa family aku , sooo korang diam ukey sayang-sayang aku semuaaaaaaaaaa ....... haha