There was an error in this gadget

Friday, June 08, 2012

10 perkara faktar tentang aku :


aku nak cerita rahsia aku , kalau korang tak nak baca silalah baca , wehh tolong la jangan percaya weehhhh ... 


1 . Jelous tengok kekawan ada adik kecik , tak tahu sebab apa . Nak tunggu adik ? InsyaAllah tak akan dapat dah . 


2 . Tak suka jaga  barang , tak kira lah telefon ke mahupun barang berharga . 


3 . Suka memanjat  , pelizzz lah percaya wehh . 
     # harap jew jantina perempuan tapi hampeh ! * tolak kepala ke bawah * # 


4 . Seorang yang degil , suka buat umie gembira  marah . 


5 . Selalu buli adik , tapi pandai pujuk adik menangis suka menjerit bila adik buat bising @ menangis 


6 . Berangan  nk pandu kereta besar umie nie . 


7 . aku benci K-Pop , entah apa dye mencarut pun kita tak tahu . Main tibai jew kan ? apa barang muka plastik macam tu . muehehe


8 . Suka tolong menganggu umie di dapur .


9 . Suka pujuk buat adik bongsu menangis , eh no 5 kan dah cakap ? haisshhh 


10 . Kalau boleh 24 jam nak kongkong laptop nie , biar mata rosak biar buta terus . kue2 .


11 . Bersuamikan Mohammad Syazwan Fikry pemain bola sepak 


12 . InsyaAllah no 11 akan tercapai , Amin . 


13 . Dibesarkan di England Sabah , thailand Kelantan , Kanada Kuala Lumpur dan Sepanyol Selangor .


14 . Berwatakan wanita lembut lelaki , agar kasar berbanding perempuan lain


15 . errr aku rasa dah terlebih no dah 


16 . woiii tak reti nak stop-stop dah ke no 16 woii ? aku sepak lu kan ?


17 . eh degil betoll ah no nie , k stop ! duk diam-diam , sekarang tiba masanya untuk aku pergi memasak untuk abah membuta . . .