There was an error in this gadget

Wednesday, May 16, 2012

Untuk ko fara atiqah !

Sory fara aku terpaksa tulis kat sini , bukan aku nak memburuk buruk ko tapi aku dah tak tahan dengan peragai ko . Aku tak suka ko bergaduh dengan Tengku kes Emeli . Biarlah Emeli dengan Tengku , ko sibuk pe hal weh ? Siap siap nak gaduh lagi . Weh tolong lah aku pening . Aku serabuk tengok ko macam nie . Maaflah sayang , dulu memang kita berkawan baik tapi sekarang ? Aku tahu Aina yang memisahkan kita tapi aku terima . Aku sanggup tak ada kawan , biarlah aku sorang sorang . Baru dapat aku berlajar . Ko pon sorang Fara , stop stop lah dengan peragai ko tu .