Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 21, 2012

SAYANG AKU


Maaf gambar nie telah diconteng oleh aku sendiri . muehehe . jangan marah ! untuk keselamatan dye . :)
Sesiapa yang cuba pisahkan aku dengan dye aku minta maaf banyak banyak , sebab aku tak akan bagi dye jatuh ke tangan perempuan lain melainkan ke tangan aku . Kebanyakkan yang cuba memisahkan aku kes dye atlit bola sepak , wehh ? apa cerita nie kawan ? tak kan di sebabkan Fikry pemain bola sepak korang nak cuba pisahkan aku . Korang nak kata aku couple dengan Fikry kes nak tumpang nama ? wehh mulut tu jaga sikit la ! Aku couple dengan Fikry nama dye tak naik lagi . Lepas sebulan kita orang couple baru nama dye naik . Kalau pasal duit tu maaf lah der ! aku bukan mata duitan . Yang aku cuma nak daripada Fikry kasih sayang dan hati yang ikhlas itu jew beb ! kalau bab bab harta tu maaflah broo , aku tak pandang ! 

# banyak betul dugaan yang menimpa semenjak nama dye naik #