Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 02, 2012

NO 6 

Secara jujur , memang aku suka no 6 sejak aku di bangku sekolah rendah lagi . Sebelum aku bersama dengan Fikry , ketika sekolah rendah dye pakai jersi no 6 , naik sekolah menengah Fikry pakai jersi no 29 sehinggalah sekarang . Kalau Fikry wakil malaysia dye akan memakai jersi no 11 , auu no kesukaan aku bhaiii . Dan setelah aku bersama dengan dye , pihak TM suruh Fikry sarung jersi no 6 untuk program Misi Mencari Ramli yang akan disiarkan di TV9 setiap hari Isnin jam 9.30 sehingga 10.30 malam . Sumpah aku happy sebab dia dapat menyertai program sedemikian . Mana taknya , bukan senang nak masuk program macam ini . Kecik kecik dah mencipta nama dalam bidang bola sepak . Ukey untung lah dye orang . Rezeki di usia 16 , abang abang SSBJ pon tak adalah macam ini . Alhamdulillah rezeki Under 16 SSBJ 2012