Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 22, 2012

NEGETIF
vs 
POSITIF

Normal lah manusia , ada yang memikir negetif mahupun positif , sekarang aku nak cerita pasal hubungan aku dengan Fikry . Ukey pertama aku nak cakap pasal NEGETIF ! Fine ada yang fikir aku couple dengan Fikry sebab aku nak duit , tumpang nama dia . Ikut korang lah nak kata apa , tapi ingat ! Time mula mula aku couple dengan dye , nama dye tak naik lagi . Mybe ne rezeki kita orang bila kita orang bersama . Kalau Positif , fine dye orang doakan aku dengan fikry berbahagia dan memberi kata semangat apabila menghadapi dugaan termasuk team budak-budak bola BJ . Kepada yang fikir negetif sal aku dengan Fikry , terima kasih banyak banyak lah . Aku couple dengan Fikry bukan sebab nak tumpang nama mahupun poket dye tebal . Aku couple dengan dye sebab hatinya yang betul betul ikhlas mengambil aku sebagai teman hidup dye sepanjang masa . 

Kalau ada jodoh , InsyaAllah satu hari nanti jikalau ditakdir kita orang akan bersatu secara HALAL dengan izin ALLAH aku akan jaga masjid yang aku bina dengan dye dengan sebaik baik yang mungkin dan aku akan memberi dye zuriat yang soleh dan soleha nanti pada dye  . InsyaALLAH !