Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 16, 2012

My Biodata =)






Aku dah tak ada topik nak buat , apa kata tajuk kali ini aku perkenalkan diri aku , ceh ceh . haha . kalau korang tak suka aku tak payah mengatal nak memabacanya . =p

Ukey budak budak panggil aku Zhufairah , kalau nama sebenar aku tak yang mengedik ah nak tahu . Berumur 17 tahun , menentap di Kuala Lumpur Malaysia . Dilahirkan pada 23 April 1995 di Hospital Duchess Of Kent Sandakan Sabah Malaysia tepat jam 1:05 . Pada masa lapang aku suka menghabiskan masa dengan laptop . Mana taknya daripada pagi pagi buta pergi sekolah sampai ke 7 malam asyik dengan buku ajew . Aku anak ke 2 daropada 6 orang hasil perkongsian hidup En . Ahmad Zamani bin Ishak dan Pn.Norlida binti Husin selama 20 tahun . Sekarang telah bersama dengan seorang lelaki yang bernama Mohammad Syazwan Fikry bin Mohammad Husairi pemain Piala President Under 16 . Ukey lah setakat sini jew la aku nak cakap hal aku . Pe2 hal nak tanya , tanya lah kat facebook aku . search jew ZHUFAIRAH AWFIYAH DHIYAURAHMAN . Keluar terus fb aku . haha