There was an error in this gadget

Saturday, May 19, 2012

Muka x dapat pergi stadium bukit jalil =(



Ne lah muka yang tak dapat pergi stadium bukit jalil malam ini untuk tengok perlawanan antara Kelantan dengan Sime Darby Kuala Lumpur , jelous tengok abah , ayah saudara , sepupu , dye dan kawan - kawan SSBJ ( budak bola ) pergi stadium , sebenarnya aku nak pergi boleh , tapi dye pula tak izinkan aku pergi . Dye x bagi aku pergi , siap ugut ugut lagi . haishh sabor jew la ! Tak apa lah dye suruh aku layan bola kat rumah ajew , atas permintaannya aku ikut sahaja lah . Lagi pun memang berpuluh  ribu penonton malam nie , salah satu sebab dye x bagi aku pergi sebab penonton kelantan bukan baik sangat pun . Ukey dye takut aku jadi apa-apa . Ceh ceh . . untung bhaaaii aku dapat lelaki macam dye ;)