Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, May 05, 2012

Hanya dye selama - lamanya 


Gambar ini diambil di laman web mencari ramli =) 

Yea ini lah buah hati yang tersayang . SYAZWAN FIKRY . Peserta Misi Mencari Ramli 2012 =) . Ukey beliau memakai baju jersi no 6 , wahh no kesukaan aku tu . Bak kata orang tua ada jodoh bhaii . hahaha . . 

Dye dah warning kat aku jangan vote dye , sebab nya dye tak nak terpilih pergi ke MU,London nanti . Dia kata jauh . dia tak nak . apa apa pun aku tetap vote dye nanti . biarlah dia dapat pergi ke tidak , aku vote sebab menandakan aku sokong karier beliau sebab pemain bola sepak . Mana taknya wehh , dye umur 15 tahun lepas berapa kali nama dia naik di surat khabar kesnya dia wakil malaysia / kelantan sebab dye banyak  sumbat kan goll =)

Ukey sekarang dah ada orang cuba yang memisahkan kami , biarlah aku rahsiakan manusia tersebut . Manusia tersebut aku tak kenal malah Fikry pun tidak kenal . Nak buat macam mana weh , redha jew la . Lumrah hidup . Aku cakap dekat Fikry 

Aku ( A ) : tengok tu sayang , nama baru jew nak naik dah ada peminat dan macam macam ah 
Fikry ( F ) : Walaupun apa apa yang terjadi , ore tetap akan dengan sayang , walau macam mana pun . tak caye ? tengok la . 
A : erm . ne lah akibat kalau bersama dengan atlit . lumrah lumrah =( 
F : So menyesal ke dengan ore ne sayang ?
A : Eh mana de , sumpah tak ada .
F : Sumpah Demi Allah sayang , ore akan tetap akan bersama dengan sayang sampai bila bila . Sumpah sayang . 
A : ukey sayang nabila percaya =)

haha , ne lah akibat kalau dah bersama dengan atlit bola sepak . tak apa tak apa . aku akan percaya kata kata dye , lagi pun mama dye selalu mendoakan kita orang dan mengharap satu hari nanti kita orang akan berada dalam ikatan yang sah . sumpah tak tipu weh .

Soo . kepada sesiapa yang cuba memisahkan aku dengan dye maaflah , aku akan sentiasa dengan dye walau macam man pun yang terjadi =)