There was an error in this gadget

Wednesday, May 02, 2012

Dimana dia ? di mana kawan aku ? Ya Allah =(

Dalam jam 8 malam semalam seorang budak perempuan hilang daripada asrama , wehh mana dia weh ? ukey .. mula mula aku ingat dia kena culik ? aku pun cakap kat budak budak lelaki asrma ''bukan senang orang luar nak masuk asrma , macam mana ia boleh hilang / diculik ?'' budak budak lelaki berkata , ''bukan kena culik dengan manusia , tapi dengan makluk halus'' wahh aku nak tidur semalam pon  tak lena pasal kes ini,  aku dah lah jenis yang pikir bukan bukan . Nak masuk tandas pun , masyaAllah ... ukey . Aku harap budak perempuan nie dapat dijumpai dengan selamat . Aku tahu budak ne bukan kena culik dengan manusia tapi dengan makluk halus , mana taknya cikgu pergi kejar tiba tiba suara budak perempuan tu hilang dalam sekelip mata .. Kalau ia betul kena culik dengan manusia , macam mana manusia boleh masuk ke asrama ? padahal sesiapa yang nak datang asrma kena lintas di depan sekolah dulu dan kalau budak ne kena culik dengan manusia mesti akan bunyi kenderaan seperti motor ataupun kereta , tapi di depan sekolah dan sekitar sunyi sepi . Maklumlah sekolah dan asrma kan kat bukit , kat bukit macam macam benda yang ada =( . Ya Allah dimana budak ne hilang ?