There was an error in this gadget

Monday, May 28, 2012

Alhamdulillah 3 bulan .

Alhamdulillah hari ini genap 3 bulan aku bersama dengan FIKRY , peehhh lah aku nie mimpi ke apa bhaaaiii ? Tak ku sangka boleh jugak aku sampai 3 bulan bercinta , tak macam sebelum nie , cukup 2 bulan lepas tu putus . Hahaha , itu zaman aku nak kenal dunia lagi , biasa lah der macam itu . Sekarang aku dah kenal dunia dan aku dah kenal makna cinta sejati , itu pasal aku dengan Fikry boleh tahan lama . Lagipun Firky hendak mengambil / menjadikan aku sebagai isteri dye yang sah satu hari nanti , mujur percintaan kami ini HALAL disebabkan Fikry bila wang dye dah cukup dan boleh menampung anak bini dye nak ambil aku sebagai isteri dye yang sah untuk menjaga pakai minum dye . Kalau bercinta sesuka hati @ bercinta saja - saja dengan tak ada niat nak mengahwini memang haram . Lagipun Fikry dah bagi tahu mak aku yang dye nak tanda aku dulu sebab takut aku kena di ambil orang , lagi pun mak aku dah tahu yang Fikry nak tanda aku . Alhamdulillah mak aku tidak menghalang dan lagi satu mak Fikry pesan pada Fikry suruh menjaga aku sebab dye suka aku . Ecehehehe MAMA suka aku bhaaaiii .. 

# Teringat masa mula - mula kenal , aku gayut dengan Pok [ kawan Fikry budak SSBJ ] , lepas tu Pok cakap kat aku ada member dye minta nombor aku , aku tanya siapa ? Dye cakap '' Allaaaaa member i la '' . Dalam kul 10 lebih sampai satu masej , aku nak balas tak ada kredit , aku biarkan macam itu . Aku pun apa lagi tidur depan TV kejap , dalam kul 12 lebih aku naik bilik dan nak sambung tidur , x sampai satu minit aku rebahkan badan atas katil tiba tiba hp berbunyi , aku pun tengok dan bercakap dalam hati SIAPA NE ? aku pun angkat lah . Aku pun tanya :

Aku [ A ] : Siapa nie ?
Fikry [ F ] : Manusia hehehe , ne nabila kan ?
A : awak siapa ? aduhh
F : kawan Arif
A : Ha Arif ? [ Tengah mamai masa nie , ingatkan POK la , lepas tu baru semangat nak bercakap ]
F : Kawan arif la .
A : Ouh ukey , nama sape ?
F : Fikry . Umur awak berapa ?
A : 17 , awak pula berapa ?
F : 17 gak 
A : ouh ukey , duk mana , sekolah mana ?
F : Duk KL sekolah SSBJ 
A : ouh , macam mana dapat no nie ?
F : alaaa saya lah yang minta dengan Arif tadi .
A : ouhh ukey . 
F : awak nak tahu x umur saya berapa sebenarnya ?
A : Dah tadi awak kata 17 , dah uh awak berapa ?
F : jangan marah tahu , umur saya 16 lah awak sebaya dengan Arif .
A : ouh adik lah ne ?
F : adik lah sangat , awak saya nak cakap benda nie boleh x ?
A : apa dye ?
F : Saya nak ejas awak bole x ? 
A : ha ? apa ? awak tu muda daripada saya 
F : Saya x kesah lah

wooo lama jugak bhaaiii aku borak kosong malam tu dengan dye , esok dan seterusnya bermulalah perkenalan kami sehingga kami bercinta .. Sebulan kemudian pertama kali kami buat perjumpaan dan date . hahaha ...