There was an error in this gadget

Friday, April 20, 2012

Tunggu ko lah BETINA !!!

Wooiiii nyonya , lu tunggu gua datang . Lu budak 3 H kan ? Soo ko duduk diam2 dalam kelas nanti bila bila masa sahaja mulai isnin minggu depan aku akan jumpa ko . ko bersiap sedia lah . Ko dah pijak kepala mak aku , aku tak akan berdiam kan diri . Aku peduli apa kalau nama aku naik kat disiplin janji aku puas hati apa yang betina tu dah buat kat mak aku , wehh betina mak aku marah marah ko sebab mak aku nak didik ko , mak aku sebagai cikgu kat sekolah dye kena galas tanggungjawab dia , ko nak buat peraturan sendiri pe hal budak ? ko tunggu lah aku weh , aku tak akan berdiam diri kalau aku tak jumpa ko !!!!