There was an error in this gadget

Thursday, April 19, 2012

='[

Sumpah aku tak boleh bayangkan bertapa risaunya dia pada mak dye , mana taknya mak dye tengah bertarung nyawa sebab nak lahirkan anak yang ke 4 di Kelantan dye pula kat KL , menangis jugak aku tadi bila dia luahkan yang dia takot apa apa terjadi pada mama ( aku pun panggil mak dye mama ) . Aku cakap kat dye menangis air mata berdarah macam mana pun kalau tak berdoa tak ada guna jugak sayang , last last dapat jugak aku pujuk dia dan tenangkan dye . Dan akhirnya dia sembayang hajat supaya mama selamat dengan baby . Aku pun tengah tunggu berita mama nie , aku harap mama tak apa apa lah . Amin :( .