Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 01, 2012

PWTC


Daripada kiri : Aina , Farah dan aku 

Gambar nie diambil semalam kat PWTC , aku pergi dengan kekawan dan seorang cikgu pengiring . Seronok jugak lah pergi sana , dapat kawan baru . Bukan sekolah aku sahaja yang ada semalam semua sekolah di sekitar selangor dan kuala lumpur terlibat sekali dengan acara semalam . bdk2 SMKBJ sumpah bapakk poyo , hahaha mengata kawan sendiri . Maaf kawan aku mengata kau orang , jangan pulak ko orang mengadu pada fikry yang aku mengata ko orang yew . hahaha .. ukey semalam x happy mana pon pergi , penat . Semalam pergi dengan menaiki bas UNIVERSITI MALAYSIA KELANTAN . bak kata NAZIRAH aku suka naik bas negeri sendiri . yea memang best sangat2 . terasa diri nie dah jadi pelajar UMK . ukey last cerita memang banyak cerita semalam sepanjang 5 jam kat sana .