There was an error in this gadget

Tuesday, April 17, 2012

M wooiiiiii !!!

Aku berdiri kat depan dan menghadap ke belakang , tiba tiba aku tengok m tangan berbalut ( bukan berbalut macam tangan patah ) aku pun apa lagi pergi ke arah dia dan tanya kenapa dengan tangan nie dan bila terjadi , dia pun cerita daripada A hingga Z , masyaAllah kejadian nie baru terjadi beb ! rabu minggu lepas =[ . Aku dengan selamba cakap kat dye nak tengok , dye pon apa lagi tunjuk la . Last last aku lari macam cacing kepanasan sebab takut tengok jari M yang putus . Sumpah aku sedih giler tengok dye macam itu . Habis bulu roma aku naik sebab takut tengok jarinya yang putus . Mujur aku x sakit kepala tadi tengok jari M cuma pening pening ajew . . Ukey lah setakat nie jew lah aku nak cerita , apa apa pon korang kan hati baik apa kata korang doakan semoga M member aku pulih semula yew . ='[

#tidak mampu kata apa apa , cuma rasa simpati dan sedih kejadian yang menimpa dye ;'[