There was an error in this gadget

Thursday, April 12, 2012

Exam , xde mood :(


YaAllah macam mana lah keputusan sejarah dengan perdagangan aku nanti ? dah lah sejarah satu kertas sahaja aku jawab yang perdagangan pula 2 muka surat aku tinggal . Bukan sebab aku malas ke apa , masalahnya semenjak dua menjak nie aku tak ada mood langsung . Sumpah , aku tak ada mood langsung . Bila lah mood aku nak kembali semula nie :( . Susah hidup tak ada mood ne , asyik air mata yang basah kat pipi aku , sampai kawan jadi takut aku macam ini . Kepada kekawan terutama Farra maaflah aku buat korang takut , InsyaAllah sekarang aku masih boleh tahan , kalau aku tak tahan memang dah lama aku hilang di muka bumi Allah ini . ;'(