There was an error in this gadget

Monday, April 23, 2012

Alhamdulillah :]

Alhamdulillah akhirnya kes umie dengan student 3H Selesai jugak . 

 # tadi masa balik , aku nampak ada kereta polis , ukey mula mula aku ingatkan polis datang sebab kes budak gaduh , pelik jugak aku dibuatnya , ialah x ada pon dengar kes budak gaduh tiba tiba polis datang , aku buat macam biasa lah . Bila aku naik ke atas untuk ke bilik guru untuk ke meja mak aku , aku pergi meja aku dah bersih dan beg mak aku dah tak ada , aku pun apa lagi keluar semula , ye lah ingatkan mak aku dah nak balik , aku pergi tempat mak aku park kereta dia , mana lah tau ingatkan dia ada kat sana , rupa rupanya dia x ada . Ukey aku pun pergi ke hadapan sekolah dan duduk sebelah Primilan , Primilan tanya aku , 

Primilan ( P ) : Weh , ada nampak x kereta polis tadi ?

Aku ( A ) : Nampak asal ?

P : Polis datang kes mak kau lah .

A : Ha ? ( dalam haty berkata , biar betul wehhh )

P : polis datang , semua budak budak tingkatan 3 H kena turun ke bilik disiplin dan sorang sorang akan disoal siasat polis .

A : kenapa weh ? tak tahu pun ?

P : allaaaa kes budak yang ubah rupa mak kau tu ?

A : La yew kew ?

P : Yew lah , 12 orang dikesan dalam kes ini .

A : biar betul ? bagus lah . hahahaha .. 

A : Siapa yang panggil polis datang ?

P : mak kau lah , pengetua suruh polis siasat kes ini , mana taknya ia berkaitan maruah mak kau koddd sebagai cikgu . 

A : memang pon . 

Polis tanya mak aku nak buat laporan polis x ? mak aku cakap tak nak lagi , ye lah , kalau mak aku buat laporan polis ia akan bawa ke makamah . aduhh , sumpah beratt sungguh kes ini weh , sumpah x tipu . Budak2 ne digantung sekolah dan dikena buat kerja amal . Alhamdulillaha da jugak denda untuk dia orang :)