There was an error in this gadget

Friday, March 16, 2012

SETIA HANYA PADA SEORANG :)

okey , aku nak story tentang sayang aku . walaupun apa yang terjadi aku akan tetap tunggu dia . aku ada cakap pada dia , takot2 nanti kalau dia dah berjaya dalam bidang bola sepak takut aku berebut dengan perempuan lain , mana taknya perempuan zaman sekarang tak boleh tengok lelaki maju / berjaya boleh naik gila perempuan tu . Mana Taknya duittt beb DUIT . apa hal ko terasa aku cakap macam ini ? kalau terasa bagus lah . opsss sorry ayat kasar sikit . hehe .. dia kata kat aku , dia akan setia dengan aku dan aku percaya dengan kata - katanya . Sebabnya laki aku ni mana suka pada perempuan . Dia kata kat aku , bila dia dah habis sekolah dia nak main bola kumpul duit lepas tu jumpa abah umie aku nak ejas aku . atototo sweeetttnya dia ni . aku x kesah dia nak bertunang dulu kew apa kew , janji aku nak hidup semati dengan dia . harap harap abah dengan umie setuju lah terima lamaran daripada dia , lagi pun umie okey apa kita orang bersama kalau bagi abah itu , mungkin okey lah janji aku dengan dia bahagia , tak gitu abah ? hahaha .. abah pon nak sangat lepaskan aku kan ? kan abah ? boleh abah lepas tangunggan kan kan kan ? nenek dan mak dia pesan pada dia , lepas habis sekolah main bola lepas tu kumpul duit cepat cepat sikit lah melamar aku takut aku dikebas orang . pehh lah macam tak percaya , kata kata ini keluar sendiri daripada nenek dia weh , sumpah tak tipu . Sekarang nenek dia pesan pada dia dah-dah lah putus-putus setia pada yang ini sudah lah , jaga anak orang leklok ... atototo sampai ke nenek dia restu aku . Okey terus terang aku cakap , aku bahagia sangat sangat dapat hidup dengan dia sekarang , kalau boleh nanti bila dah matang , dia dah kerja sebagai pemain bola aku nak sangat hubungan ini menjadi HALAL . aku nak jauhi maksiat dan zina . hehe . nanti aku nak hidup dengan dia , dan dikurniakan zuriat yang comel - comel , sihat walafiat . INSYAALLAH .