There was an error in this gadget

Thursday, March 15, 2012

Nak story sikit nie , baca lah kalau nak tahu .

Awal minggu nie ada perlawanan hoki perempuan kat stadium hoki bukit jalil , kawan dia ajak pergi tengok hoki . dia pon minta izin daripada aku nak g tengok hoki . aku pun benarkan lah . dia pula kata aku tak bagi kes sebab pemain hoki semuanya perempuan . aku pun cakap , hyeee pergi jew lah nabila tak kesah janji sayang jangan mengatal dengan perempuan lain sudah lah . alik alik dia pergi sekajap lepas tu dia balik semula ke asrama , aku tanya kenapa balik ke asrama semula ? dia jawab ' sebab kat stadium penuh dengan perempuan dah lah semua pemainnya perempuan , menyampah ah ' .. wahh nak tahu tak sebab apa dia boleh jadi macam nie ? kebanyakkan lelaki lagi suka tempat tempat macam ini kan ? tapi dia x kan ? kesnya dia x suka dengan perempuan sebenarnya . hehe . Wahhh untung aku dapat laki macam nie . hahaha