Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 13, 2012

AL - FaTiHaH :(


Allahyarham adik Dirang


Mak adik dirang ditenamkan oleh ahli keluarganya 

Sumpah manusia yang bodoh jew sanggup bunuh dan bakar adik dirang ! sumpah bodoh ! aku rasa mak bapak si pembunuh nie x pernah ajar langsung tentang agama 'kod' , kalau mak bapak dia orang ajar mesti dia orang tak akan buat pada adik dirang macam nie :( . Sumpah aku x boleh bayangkan macam mana keadaan adik dirang ketika diseksa masa kena culik hari tu . kesian budak kecil yang tak tahu apa dibunuh dengan begitu kejam , NAUZUBILLAH ... Lagi satu maknya , dah tahu anak masih kecil bagi pergi kedai sorang - sorang . Anak baru berusia 5 tahun bukan darjah 5 . mak aku pon tak bagi adik aku yang darjah 5 keluar umah sorang-sorang , ini tah lagi yang berumur 5 tahun sebaya adik bongsu . Haisshhh lagi lah mak aku tak bagi . apa - apa pon benda dah terjadi . aku hanya berdoa supaya adik dirang dicucuri Rahmat . Al - Fatihah