There was an error in this gadget

Monday, February 27, 2012

Tuisyen :)

berdebar - debar dah hati aku nie , malam nie kul 8.15 hingga 9.15 tuisyen . Lagi pun baru tadi jew mak aku pergi daftar aku tuisyen , sebenarnya aku akan masuk bulan 3 , tapi akak tempat tuisyen kata aku dah boleh mula kelas malam nie .  terkejut aku dibuatnya , aku minta izin daripada mak aku nak pergi tuisyen esok ajew la , tapi difikir-fikirkan balik pergi sahaja lah malam ini . untuk kali pertama ..

serious weh , aku tengah takut giler nie , mana tidak nya kali pertama aku pergi tuisyen sepanjang aku bersekolah . Lagi pun tak apa lah demi masa depan aku juga . berkorban lah untuk masa depan . lagi pun kat sekolah aku tak dapat kelas tambahan . so aku ambil keputusan mahu tuisyen . 

Terima kasih umie sebab daftarkan angah tuisyen .