Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 27, 2012

Mandi Manda di Water World A'Famosa Resort 

 aku yang berdiri depan sekali :)

 aku yang berdiri sebelah kanan 

 aku yang duduk atas pelampung sebelah kanan 


 aku yang dalam bulatan tu 

Rindu masa nie , lepas penat sambut family day , gedegummm terjun mandi , yang paling aku x boleh lupa naik gelongsor yang paling tinggi . 
mula-mula aku gelongsor yang gelap gelita , menjerit-jerit aku masa gelongsor , mana x nya gelap gelita . tup-tup-tup sampai ke penghujung gelongsor aku lemas . ahhh nak marah rasanya . tapi sabar je la . walaupun geram pasal nie , tapi aku tetap ajak adik aku gelongsor . hahaha . best wehh , tapi yang paling aku lemah time nak panjat tangga untuk naik ke atas . penat penat penat . aku rasa lagi tinggi daripada rumah aku nie walaupun rumah aku nie rumah teras 3 tingkat .