There was an error in this gadget

Wednesday, February 29, 2012

First Time Tuisyen :)

Yea hari ini kali pertama aku pergi tuisyen , aku ambil kelas petang . Tadi tuisyen subjek Math , mula-mula nak bilik serius malu , mana taknya lelaki sahaja . hayaaa ... terpaksa ah masuk dan cari tempat sendiri , ingatkan x ada orang dah yang duduk kat belakang aku , rupa-rupanya ada jugak orang duduk . Time tengah belajar nak bersuara dan menjerit macam kat sekolah segan , ye lah semuanya pelajar lelaki , kalau ada pelajar perempuan tu boleh lah aku bersuara . :) , Cikgu tuisyen datang dan mengajar aku , sambil tu dia tanya nama apa , aku jawab lah Nabila . pehh dia sebut nama kuat koddd . hayaa cikgu cikgu .. Tak lama selepas tu budak yang duduk belakang aku bagi kertas , nak tahu kertas apa yang dia bagi kat aku ? biarlah rahsia . hahaha :D