There was an error in this gadget

Saturday, November 05, 2011

SELAMAT HARI RAYA HAJI

ESOK RAYA :)

Esok raya ? macam x percaya jew .. kepada yang menyambut hari raya besok di kampung halaman , semoga bergembira bersama keluarga tersayang . besok aku raya kat Selangor jew , coz ayah aku x dapat cuti . kecian kan ? dah lah tahun lepas pun raya kat sini juga .. tetapi nak buat macam mana bukan rezeki keluarga aku nak balik ke kampung . bagi aku raya kat bandar okey jew .. tetapi x meriah macam kat kampung la . hehehe . Kepada semua umat Islam di Seluruh dunia SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA HAJI yew .. IKHLAS DARIPADA NABILA :)