There was an error in this gadget

Monday, October 17, 2011

Pengambaran Klik Musim Ke 2

Tajuk kali ini aku nak cerita pasal pengambaran cerita klik musim ke 2 di sekolah aku sendiri . dah dekat sebulan dye orang shotting dekat sek aku . banyak kenangan dye orang bersama pelajar2 sek aku :)


Merah VS Biru

time ne dye orang shotting ketika sedang berjalan peperiksaan PMR . lokasi di padang sekolah . 



Pengambaran ini dilakukan di tangga sekolah di Blok E . 



Kanan Sekali Ariel . ha knp x percaya kew ?? ketika ini pengambaran dilakukan di kelas 



Para barisan pelakon cerita klik musim ke 2 . 


abang2 produser cerita klik musim ke 2 . abang yang paling kiri tu suka sangat usik aku . hehe .. nd tidak disangka pelakon yang kanan sekali tu . keh keh keh . 


Kiri : Aren , Fifi , Dan Erin


ini bukan pelajar sekolah aku yew ! ini pelakon . time ne dia orang sahaja2 mahu bergambar macam ini :D





AKMAL ( watak dalam cerita ) . awak main gitar memang bagus la . ;D


FIFI NATASYA




Aren ;D ... sebelah kiri Aren tu perempuan .. biarlah rahsia yew . keh3 ..


+ Maaflah ini sahaja gambar yang aku nak upldkan . malas ah nak upldkan banyak2 . apa ??? kau orang x puas hati ?? pe hal . suka hati aku lah nak upld banyak mana pon . bil elektrik , bil maxis brodbnd , laptop bukan kau punya kan ?? kalau bukan diam k .