There was an error in this gadget

Monday, October 17, 2011

Pengambaran Klik Musim Ke 2 ( denda )



Serious weh aku paling suka episod ne ... nak aku cerita kan ?? x bole lah .. sorry lah yew , aku x akan cerita .. biarlah menjadi rahsia .. weh kau orang jangan lupa tengok au . serious aku kata bab2 ne memang melawakkan ... ce ah tengok gambar bawa tu ... ayat " KAMI PONTENG SEKOLAH " gantung kat tengkuk . .. dah lah setakat sini sahaja lah aku cerita . nak aku ceritakan episod ne , takot kau orang akan tahu .. apa2 pun kau orang jangan lupa tengok nanti KLIK MUSIM KE 2 di ASTRO CERIA pada bulan 12 nanty ( x silap ) . k ah . sampai di sini sahaja .