There was an error in this gadget

Sunday, October 30, 2011

Bagus punya kawan !

KERATAN AKHBAR 27 OKTOBER 2011 

BILIK GURU DISIPLIN DIBAKAR ..
( tajuk besar )

ohh yeahhh ... kejadian ini merupakan sekolah lama aku ( awal tahun aku sekolah kt sini ) .. budak2 memang x payah nak kata ... nd memang bertuah juga lah aku ni dapat berkawan dengan budak macam ni . hahaha ... x takot sungguh ! terima kasih abah umie sebab pernah sekolah kan angah di sekolah ini walaupun x sampai 5 bulan . hehehehe . Sebelum berita ni masuk surat khabar pon aku dah tahu , cuma malas ah nak ceritakan dalam blog . hehehehe . Sepanjang aku bersekolah kat sini tiap2 hari aku masuk ke bilik disiplin disebabkan tugas aku dahulu kat sekolah itu sebagai penolong ketua tingkatan . si pembakar bilik disiplin ni aku kenal malah kawan masa aku sekolah kat situ . hahahaha .. malas lah aku nak bg tahu siapa si pembakar bilik disiplin uh . hehehe