Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 19, 2011

SELAMAT BERTUNANG MAKSU

Mak su Selamat Bertunang . Semoga berbahagia hingga ke jenjang pelamin .  AMIN . 
Mak su sorry lah angah selalu usik maksu time pagi2 maksu nak bertunang tu .  hehehe . Harap Maksu xmarah angah lah yew .. hehehe

Ketika majlis sedang berlangsung :
Kerja aku tolong menghidang makanan nak snap beberapa keping gambar . ;)

SELEPAS MAJLIS BERLANGSUNG : 
ketika sedang menunggu kek dipotong . maksu cakap kat depan2 family termasuk nenek , atuk ' AMIR NAK NGORAT ANGAH ' aku dah blurrr dah . yang si NAQIB pula usik aku  dengan perkataan 'ANGGGAAAHHHH'   ... cik pula cakap ' LEPAS ANGAH SPM KITA TUNANGKAN ANGAH PULA ' lagi buat aku malu . hahahahahaha . dan selepas tu cik pesan pada aku ' ANGAH JAGA DIRI BAIK2 , DAH ADA ORANG BERKENAN DENGAN ANGAH UH ' . yeah aku akan pengang dengan kata2 cik xdi .