There was an error in this gadget

Sunday, May 15, 2011

wahh kenangan terindah ..

aku teringat masa aku form 2 aku dihantar oleh cikgu disiplin mewakili sekolah dalam satu kem di hulu langat yang melibatkan pelajar2 sekolah zon pudu . pehh lah kenangan masa itu x boleh aku lupa kan . serious beb memang aku tidak boleh lupa sangat2 . aku miss budak2 Datok Lokman , BS , BU , Tasek , BTS dan lain2 la . yang aku tidak boleh lupakan ketika malam pertama aku di kem , time aku nak cuci tangan datang satu mamat ensem ne budak BTS x silap aku , dia kata kat aku dia suruh aku ajarkan dia basuh pinggan . aku baru nak ambil sabun basuh pinggan tiba2 dia berkata 'eh awak saya dah basuh lah' aku pun berkata ' weh ' tangan aku dah nak naik kat muka dia . hahaha . siot je mamat ne dan ketika aku nak letak gelas , warden kem  suruh aku susun kan gelas , aku pun apa lagi ikut sahaja lah . tiba2 datang mamat ni nak letak gelas , aku pun apa lagi ambil gelas daripada tangan dia dan dia ambil pinggan aku untuk letakkan tempat letak pinggan . aduhh . ketika  ini abang abang dengan kakak kakak warden tengok dan senyum2 je . nak tahu x sebab apa ? sebabnya ketika ini aku dengan dia sahaja ada kat situ . hahahahahahaha .. aku masih ingat lagi nama dia , nama dia MUHAMMAD AMIR . sebaya dengan aku lah ngek . aduhh (!)(!)(!)(!) .