Friday, May 20, 2011

Semua kelam kabut

Nak tergelak aku sorang sorang teringatkan peristiwa kat sekolah xdi . nak tahu x sebab apa ? xdi 2 masa sebelum rehat cikgu penolong kanan masuk ke kelas aku untuk ganti cikgu math aku . time ne kita orang x ada exam , sebabnya kita orang exam selepas rehat . time lepas beri salam kat cikgu , cikgu marah kita orang sebab x ikut kedudukan macam BKK . kita orang laen semua dah cuak dah . aku buat pekak badak jew cikgu cakap cm tu . hehe . tiba2 cikgu sebut nama sorang2 supaya duduk tempat sendiri .  tiba time aku , aku pelik juga asal aku kena duduk belakang padahal tempat duduk aku di depan . alah aku ikut sahaja lah apa yang cikgu suruh . kalau x ikutkan kena rotan . aduhh . aku x nak . lepas sahaja cikgu keluar kita orang satu kelas kembali ke tempat semula . adehh ... x sampai 1 minit pavithra kata cikgu Maimum ( ckgu penolong kanan ) nak datang , satu kelas berlari / kelam kabut ke tempat yang cikgu tempatkan xdi . ada yang  jatuh . buku aku kt atas meja jatuh ke bawah . kelam kabut punya pasal . meja kerusi tunggang langang . ish3 . tergelak 1 kelas xdi .