Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 02, 2011

i'm sorry sayang .

Muhammad Nor Hisham bin Ismail 

Maafkan saya awak (!) , sumpah xde niat langsung i nak marah2 kat u , i tahu i x sempurna bagi u , walaupun kita baru 2 hari bersama . i anggap u dah lama bagi i . . i tahu u baik , mak i sendiri kata yang u tu baik .
u dah berusaha sungguh -sungguh nak dapat kan i . tetapi i harap u faham la .

Eh U sumpah DEMI ALLAH
 i x suka dengan peragai u yang lebih pentingkan kawan daripada i
u lebih suka selesaikan masalah orang daripada masalah kita kan ? ;(
walaupun kita baru aje 2 hari bersama tetapi kita sudah dekat setahun lebih kenal (!)

SUMPAH i xde niat langsung nak suruh u lepaskan i , tetapi u , macam dah nak xnak . kalau u dah ada perasaan kat pompuan lain boleh lah u lepas kan i . walaupun u dah tau yang i x akan curang dengan u (!) . i berperagai macam ini i xnak u anggap mak i bukan2 k . i xnak masalah kita mak i terlibat . okey .

TIme hari kita mula mula couple , ramai lelaki yang nak minta couple dengan i , cuma i cakap dekat dia orang i akan bagi jawapan petang ke esokkan hari sebelum i terima u sebagai teman hidup i . tetapi disebabkan i terbuka hati untuk menerima u , i tolak permintaan lelaki yang minta couple dengan i ;( dsebakan i sudah jadi milik u .

Akhir sekali i nak cakap yang i cinta dan sayang kat u sangat sangat . kalau dah ditakdirkan kita x ada jodoh i terima seadanya ;( . I LOVE UUUU SOO MUCHHH <3

MUHAMMAD NOR HISHAM BIN ISMAIL
MAAFKAN
ZHUFAIRAH