Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, May 12, 2011

Hari yang paling takut ..

arghhhhhhh .... hari ni lah hari yang paling aku takut . xdi time rehat auntie kedai buku panggil aku , dia bagi tahu aku sekarang kat kawasan rumah aku JALAN 6 ada 3 orang lelaki india yang mencurigakan . asyik ulang alik . kalau kau orang nak tahu aunie kedai buku jiran aku  . aku tanya auntie macam mana dia tahu , dia kata suami dia ada kat rumah sekarang dan takut untuk keluar rumah . aaahhhhh .. sampai sekarang aku takut lagi pasal kejadian pagi xdi . auntie suruh aku telefon abang aku sebab abang aku ada kat rumah , tetapi aku telefon ayah aku dahulu dan suruh ayah aku telefon abang aku sebabnya aku xde nombor telefon abang . iye lah aku takut 3 orang lelaki india nie masuk rumah aku dan apa2 kan abang dan adik aku lagi pun di depan rumah aku sunyi . auntie kata orang yang mencurigakan biasa nya akan usa usa rumah sunyi sebabnya time pagikan orang pergi kerja . auntie kata lelaki yang mencurigakan nie INDIA BADAN BESAR BESAR PAKAIAN ALA - ALA SAMSENG . pehhh ahh sumpah weh takut giler aku dibuatnya . yang ada dalam fikiran aku ketika itu ialah tentang keselamatan aku balik daripada sekolah . sebabnya aku kan balik daripada sekolah jalan kaki . ahhh macam nak nanges jew . ye lah takut jadi apa2 kat aku mati aku . aku dah lah perempuan dan berat badan aku pun 50 lebih jew . orang nak angkat aku senang jew . hehehehe . aku cakap kat auntie yang aku takut nak balik jalan kaki auntie kata balik lah dengan bdk form 3 2 orang india perempuan aku cakap dye orang naik apa nd auntie diam sebab auntie x tahu . hahaha .. yang paling aku takunya auntie bagi tahu lelaki india nie menyorok kat bawah pokok selang 5 rumah daripada rumah aku . sumpah weh aku risau giler2 time ne . yang aku risaunya takut 3 india nie masuk ke rumah aku coz rumah aku nampak sunyi daripada luar dengan pintu tertutup . .. ahhh ....