There was an error in this gadget

Sunday, May 15, 2011

exam .

Aku teringat time cikgu berjalan ala - ala model masuk ke kelas aku . time ne kita orang exam . boleh lah dalam kul 12 : 45 tengah hari , cikgu tanya kita orang siapa dah siap ? kalau dah siap hantar lah depan . aku pun hantar kertas kat depan dan yang lain pun hantar kertas kat depan . lepas satu kelas hantar , memang bising yang amat  kelas aku . sampai pada keesokkan hari cikgu penolong kanan marah bdk2 kelas aku . haha siot je . yang aku teringat time cikgu cakap pasal sperm dan ovum . bapak ah budak2 kelas aku dengan semangat beri jawapan . cikgu cakap pasal ni sebab cikgu tahu kita orang suka berlajar bab - bab ni . hahaha . kepala x betul lah kata kan . =p