There was an error in this gadget

Monday, May 16, 2011

dah x payah nak poyo lah sangat

Aish pelik betul lah aku dengan ko ni kawan , asal ko nak itu sangat dengan balak ko ? aduhh pening lol ko ne . ko dengan balak ko baru 3 hari couple , aku yang dah 2 minggu lebih pun x ada ah buat macam ko buat kat balak ko . aku tahu balak ko mesti rimas ko buat macam itu , cuma balak ko pedamkan dalam hati sebab x nak bagi ko kecewa . aku tahu perasaan lelaki macam mana . aku kenal lelaki . so aku x nak kau itu sangat lah dengan balak ko , aku rasa balak ko rimas uh . sorryy ah aku cakap macam ini , aku sebagai member ko aku cuma nak bagi tahu ko jew , aku x nak hubungan ko dengan die PUTUS . hehe