Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, May 12, 2011

baca jew .

Jiran depan rumah aku kaya , dia pakai kereta BMW . auntie ada cerita time jiran depan rumah aku pergi kerja rumah jiran aku nie kena ceroboh walaupun pagar di  rantai  . penyamun nie memotong rantai pagar dan ceroboh masuk ke dalam rumah jiran aku . jiran aku kata penyamun nie 5 orang cina , pakai smart dengan tali leher dan berkereta MPV mewah . mula mula auntie ingatkan 5 orang ne kawan kepada jiran aku nie , sebabnya jiran aku ni kaya . tetapi fikir2 kan jiran aku time nie x ada kat rumah dan macam mana penyamun ni potong rantai pagar dan masuk ke dalam rumah jiran aku ini tanpa di sambut ? tiba2 jiran sebelah rumah aku keluar dengan berpakaian polis panik giler dye orang lari dan masuk ke dalam kereta dan pecut .  memang sah2 5 orang ne penyamun . ahhh .. penyamun satu malaysia ah kat kawasan rumah aku ini , MELAYU ADA , INDIA ADA , CINA pon ada .