There was an error in this gadget

Tuesday, May 17, 2011

Babi echam kenakan aku (!)

Echam ada call aku kejap pakai no 014 dia nak bagi tahu aku yang lepas nie yang telefon no 017 angkat sebab no echam juga 'n' tunggu punya tunggu tibe2 ada panggilan , tertera kat skrin hp hanya no telefon sahaja , no yang aku tidak kenal . aku pun angkat dan berkata

aku ( a ) : Hello siapa nie ?
Echam ( E ) : I Amir , i nak berkenalan dengan u boleh x ???
A : Amir mana ekh ??? ermmm .. x kenal lah
E : I nak kenal dengan u boleh x ???
A : ha , nak tanya macam mana u boleh dapat no telefon i ?
E : Kat Tagged , xpi i dah lama x on9 Tagged .
A : Tagged ? Amir mana ni  ?? ( muka aku time ne dah blur dah )
E : I nak kenal dengan u boleh x ?
A : Boleh jew ( menjawab dengan hati yang x ikhlas )
E : U dah ada balak belom ??
A : aahhhhhhhhhh ... ( xnk bg tahu sebenarnya )
E : U dah ada balak blom ??
A : dah ada dh pun ( dengan suara yang kuat )

tibe tibe ...........

E : Ni B lah
A : Babi ahhhhhhhhh ( dengan nada yang kuat )
E : hahahaha , dengar macam takut jew
A : iye lah takut ....

Lepas tu kita orang borak macam biasa . borak kosong <3

Siot je echam kena kan aku . bapak ah , pandai da buat suara . aduhhh .. lepas nie kalau dia nak kena kan aku confom aku dapat menjadi mangsa dia . aku harap2 echam x kenakan aku lagi .. SENGAL PUNYA ECHAM (!)(!)(!)(!)